Sesizări Online

Trimiterea electronică a sesizărilor

Cetățenii pot trimite sesizări online către primărie de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Aplicația poate fi utilizată direct din browser, fără a necesita descărcarea pe dispozitiv și poate fi accesată de oriunde.

Delimitarea locației pe hartă

Acest modul facilitează o detaliere precisă a cazului semnalat, oferind cetățenilor posibilitatea de a marca pe hartă locul unde au observat problema. Această funcționalitate simplifică procesul de soluționare a sesizării.

Adăugarea de imagini

Cetățenii au posibilitatea să încarce până la trei imagini în aplicație pentru a susține autenticitatea sesizării depuse. Astfel, fiecare semnalare poate fi însoțită de dovezi clare și concludente.

Notificarea pe email

După ce sesizarea este trimisă online, cetățenii vor primi notificări prin e-mail, iar primăria va fi notificată în mod similar. Cetățenii vor fi informati și în legătură cu aprobarea sau respingerea publicării sesizării pe harta publică.

Lista sesizărilor primite

Sesizările cetățenilor sunt înregistrate într-un registru online, accesibil funcționarilor publici. Modulul permite filtrarea și sortarea sesizărilor, simplificând astfel procesul de gestionare și soluționare a acestora.

Feedback electronic

Cetățenii vor primi un e-mail care detaliază modul în care sesizarea lor a fost soluționată.

Avantajele modulului "Sesizări Online" cu IntegraCity

Modulul pentru Sesizări online digitalizează procesul prin care cetățenii raportează diferite situații către primărie, cât și gestionarea acestora de către personalul din primării:

  • Se elimină necesitatea deplasărilor cetățenilor la primărie;
  • Înlocuirea sesizărilor pe hârtie și a registrului fizic de sesizări cu variante digitale;
  • Cetățenii sunt informați automat cu privire la starea sesizării;
  • Funcționarii pot căuta, sorta și filtra sesizările în registrul electronic;