Formulare Electronice

Completarea online a cererilor

Cetățenii pot completa rapid și direct în aplicație cererile , nu este necesară descărcarea formularelor, printarea, semnarea sau scanarea. Formularele se trimit automat către funcționarii primăriei, în vederea soluționării.

Anexarea documentelor necesare

Cetățenii au opțiunea de a atașa online documentele necesare pentru a susține formularul depus. Acestea pot fi fișiere electronice în format Word, Excel, PDF, imagini, sau orice alt tip de fișier. Platforma nu impune restricții privind tipul de document și spațiul disponibil, iar documentele încărcate sunt stocate în mod securizat în cloud.

Transmiterea electronică a formularelor

Posibilitatea de a transmite online formulare către primărie este disponibilă de pe orice dispozitiv conectat la internet. Prin intermediul modulului de Formulare Electronice, intenționăm să reducem deplasările către sediile instituțiilor publice, precum și cozile formate la ghișee.

Răspuns prin e-mail pentru soluționări

Cetățenii sunt notificați prin e-mail cu privire la stadiul cererilor depuse. Aceștia pot verifica statusul solicitărilor lor către primărie de pe orice dispozitiv.

Jurnal electronic al formularelor primite de către instituție

Funcționarii publici pot elabora rapoarte în funcție de tipul cererii și intervalul de timp, oferind astfel oportunitatea de a identifica și evalua zonele care necesită îmbunătățiri.

Filtrare, organizarea și căutarea rapidă a unui formular

Funcționarii au posibilitatea de a căuta, ordona și filtra cererile primite de la cetățeni, pentru o gestionare eficientă a documentelor.

Notificare electronică sau invitație de preluare a dosarului

După soluționarea cererii, cetățenie primesc o notificare prin e-mail cu privire la statusul cererii, acesta poate fi ”Rezolvat” sau ”Respins”și alte date cu privire la formularul depus.

Avantajele modulului "Formulare Electronice" cu IntegraCity

Modulul pentru formulare electronice digitalizează procesul prin care cetățenii trimit cereri către primărie.

  • Reduce necesitatea cetățenilor de a se deplasa frecvent la sediile instituțiilor publice.
  • Completarea formularelor este rapidă datorită formatului simplu și intuitiv.
  • Funcționarii au posibilitatea de a căuta, sorta și filtra formularele în registrul electronic.
  • Funcționarii au posibilitatea de a genera rapoarte pe tipul formularelor și pentru perioade specifice pentru a identifica zonele care necesită îmbunătățiri.