Cetățenii au posibilitatea de a adăuga mai multe primării în contul lor personal, facpt ce facilitează gestionarea cu ușurință a solicitărilor și plăților efectuate către instituțiile publice.
Procesul de plată este rapid, deoarece toate datele personale ale cetățeanului vor fi completate automat atunci când cetățeanul dorește să achite taxele sau amenzile către primărie.
Utilizatorii pot accesa modulul doar prin intermediul contului lor personal în aplicația Integra. După autentificare, utilizatorii pot introduce și, dacă este necesar, actualiza datele personale.
Există opțiunea de a actualiza în orice moment informațiile personale din contul personal. Modificările vor fi automat reflectate atunci când completezi o cerere sau efectuezi o plată.
Cetățenii vor primi o informare prin e-mail însoțită de dovada plății, pentru plățile efectuate către primărie sau cu privire la statusul solicitării transmise.
Toate acțiunile și plățile efectuate vor fi vizibile în cont, furnizând cetățenilor o evidență clară a tuturor acțiunilor întreprinse pentru fiecare primărie în parte. Statusul solicitărilor și al plăților efectuate va fi afișat pentru o gestionare mai eficientă.