Cetățenii pot trimite sesizări online către primărie de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Aplicația poate fi utilizată direct din browser, fără a necesita descărcarea pe dispozitiv și poate fi accesată de oriunde.
Acest modul facilitează o detaliere precisă a cazului semnalat, oferind cetățenilor posibilitatea de a marca pe hartă locul unde au observat problema. Această funcționalitate simplifică procesul de soluționare a sesizării.
Cetățenii au posibilitatea să încarce până la trei imagini în aplicație pentru a susține autenticitatea sesizării depuse. Astfel, fiecare semnalare poate fi însoțită de dovezi clare și concludente.
După ce sesizarea este trimisă online, cetățenii vor primi notificări prin e-mail, iar primăria va fi notificată în mod similar. Cetățenii vor fi informati și în legătură cu aprobarea sau respingerea publicării sesizării pe harta publică.
Sesizările cetățenilor sunt înregistrate într-un registru online, accesibil funcționarilor publici. Modulul permite filtrarea și sortarea sesizărilor, simplificând astfel procesul de gestionare și soluționare a acestora.
Cetățenii vor primi un e-mail care detaliază modul în care sesizarea lor a fost soluționată.
Modulul pentru Sesizări online digitalizează procesul prin care cetățenii raportează diferite situații către primărie, cât și gestionarea acestora de către personalul din primării: