Cetățenii pot completa rapid și direct în aplicație cererile , nu este necesară descărcarea formularelor, printarea, semnarea sau scanarea. Formularele se trimit automat către funcționarii primăriei, în vederea soluționării.
Cetățenii au opțiunea de a atașa online documentele necesare pentru a susține formularul depus. Acestea pot fi fișiere electronice în format Word, Excel, PDF, imagini, sau orice alt tip de fișier. Platforma nu impune restricții privind tipul de document și spațiul disponibil, iar documentele încărcate sunt stocate în mod securizat în cloud.
Posibilitatea de a transmite online formulare către primărie este disponibilă de pe orice dispozitiv conectat la internet. Prin intermediul modulului de Formulare Electronice, intenționăm să reducem deplasările către sediile instituțiilor publice, precum și cozile formate la ghișee.
Cetățenii sunt notificați prin e-mail cu privire la stadiul cererilor depuse. Aceștia pot verifica statusul solicitărilor lor către primărie de pe orice dispozitiv.
Funcționarii publici pot elabora rapoarte în funcție de tipul cererii și intervalul de timp, oferind astfel oportunitatea de a identifica și evalua zonele care necesită îmbunătățiri.
Funcționarii au posibilitatea de a căuta, ordona și filtra cererile primite de la cetățeni, pentru o gestionare eficientă a documentelor.
După soluționarea cererii, cetățenie primesc o notificare prin e-mail cu privire la statusul cererii, acesta poate fi ”Rezolvat” sau ”Respins”și alte date cu privire la formularul depus.
Modulul pentru formulare electronice digitalizează procesul prin care cetățenii trimit cereri către primărie.