Sesizări Online

Funcționalitățile Modulului

Sesizări Online

Descoperă principalele funcționalități ale modulului de Sesizări Online dezvoltat de către IntegraCity.

Trimiterea electronică

Cetățenii pot trimite sesizări online către primărie de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Aplicația poate fi utilizată direct din browser, fără a necesita descărcarea pe dispozitiv și poate fi accesată de oriunde.

Delimitarea locației pe hartă

Acest modul facilitează o detaliere precisă a cazului semnalat, oferind cetățenilor posibilitatea de a marca pe hartă locul unde au observat problema. Această funcționalitate simplifică procesul de soluționare.

Adăugarea
de imagini

Cetățenii au posibilitatea să încarce până la trei imagini în aplicație pentru a susține autenticitatea sesizării depuse. Astfel, fiecare semnalare poate fi însoțită de dovezi clare și concludente.

Notificarea
pe email

După ce sesizarea este trimisă online, cetățenii vor primi notificări prin e-mail, iar primăria va fi notificată în mod similar. Cetățenii vor fi informati și în legătură cu aprobarea sau respingerea publicării sesizării pe harta publică.

Lista sesizărilor primite

Sesizările cetățenilor sunt înregistrate într-un registru online, accesibil funcționarilor publici. Modulul permite filtrarea și sortarea sesizărilor, simplificând astfel procesul de gestionare și soluționare a acestora.

Portal WEB

Platforma are o interfață modernă și intuitivă prin care utilizatorii au acces la informațiile de interes de pe orice dispozitiv.

Aplicație mobilă

Aplicația este concepută pentru a revoluționa modul în care se desfășoară comunicarea dintre cetățeni și instituții.

Raportare și Analiză

Platforma permite generarea rapoartelor personalizate, care oferă o imagine clară asupra activităților și rezultatelor.

Securitate și Acces

Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță într-un mediu securizat, iar utilizatorii au acces oricând la acestea.

Avantajelele Modulului

Sesizări Online

Modulul pentru Sesizări online digitalizează procesul prin care cetățenii raportează diferite situații către primărie, cât și gestionarea acestora de către personalul din primării: