Funcționalitățile Modulului
Formulare Electronice
Completarea online a cererilor
Cetățenii pot completa rapid și direct în aplicație cererile, nu este necesară descărcarea formularelor, printarea, semnarea sau scanarea. Formularele electronice se trimit automat către funcționarii primăriei, în vederea soluționării.
Anexarea documentelor
Cetățenii au opțiunea de a atașa online documentele necesare pentru a susține formularul depus. Acestea pot fi fișiere electronice în format Word, Excel, PDF, imagini, sau orice alt tip de fișier. Documentele încărcate sunt stocate în mod securizat în cloud.
Transmiterea electronică
Transmite online a formularelor către primărie de pe orice dispozitiv conectat la internet. Prin intermediul modulului de Formulare Electronice, intenționăm să reducem deplasările către sediile instituțiilor publice, precum și cozile formate la ghișee.
Răspuns prin e-mail pentru soluționări
Cetățenii sunt notificați prin e-mail cu privire la stadiul cererilor depuse. Aceștia pot verifica statusul solicitărilor lor către primărie de pe orice dispozitiv.
Jurnal electronic al formularelor
Funcționarii publici pot elabora rapoarte în funcție de tipul cererii și intervalul de timp, oferind astfel oportunitatea de a identifica și evalua zonele care necesită îmbunătățiri.
Filtrare și căutarea rapidă
Acest modul oferă funcționarilor publici posibilitatea de a căuta, ordona și filtra cererile primite de la cetățeni, pentru o gestionare eficientă a documentelor.
Portal WEB
Platforma are o interfață modernă și intuitivă prin care utilizatorii au acces la informațiile de interes de pe orice dispozitiv.
Aplicație mobilă
Aplicația este concepută pentru a revoluționa modul în care se desfășoară comunicarea dintre cetățeni și instituții.
Raportare și Analiză
Platforma permite generarea rapoartelor personalizate, care oferă o imagine clară asupra activităților și rezultatelor.
Securitate și Acces
Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță într-un mediu securizat, iar utilizatorii au acces oricând la acestea.
Avantajelele Modulului
Formulare Electronice
Modulul pentru formulare electronice digitalizează procesul prin care cetățenii trimit cereri către primărie.
- Reduce necesitatea cetățenilor de a se deplasa frecvent la sediile instituțiilor publice.
- Completarea formularelor este rapidă datorită formatului simplu și intuitiv.
- Funcționarii au posibilitatea de a căuta, sorta și filtra formularele în registrul electronic.
- Funcționarii au posibilitatea de a genera rapoarte pe tipul formularelor și pentru perioade specifice pentru a identifica zonele care necesită îmbunătățiri.