Funcționalitățile Modulului
Contabilitate
generarea de Rapoarte și situații pentru manageri
Softul colectează informații despre activitatea și performanțele întregii companii. Managerii au posibilitatea de a descărca rapoarte cu privire la plăți, încasări, taxe și impozite, situația liniilor de credite, balanța, profit etc.
Monitorizarea activităților contabile
Acest modul permite vizualizarea în timp real a tuturor operațiunilor efectuate de departamentul intern de contabilitate sau de firma de servicii contabile. Astfel există o evidență clară a operațiunilor efectuate.
întocmirea de Situații și raportări pentru bănci
Programul de contabilitate permite generarea rapoartelor contabile necesare cu doar câteva clickuri. Dacă băncile solicită aceste rapoarte în formate specifice, acestea pot fi salvate în sistem și furnizate la cerere.
Declarațiile contabile la un click distanță
Scopul principal al utilizării modulului de contabilitate este reducerea semnificativă a timpului necesar pentru finalizarea sarcinilor contabile și optimizarea la maximum a proceselor financiare și administrative în instituțiile publice.
Informațiile necesare în caz de control
Modulul permite utilizatorilor să caute, sorteze și filtreze documentele în funcție de diferite criterii relevante pentru fiecare categorie de documente în parte. Acestă funcționalitate facilitează accesul rapid la documentele dorite.
Date introduse o singură dată în sistem
Datele vor fi introduse o singură dată în sistem. Facturile, avizele, bonurile, chitanțele și toate celelalte documente introduse generează automat înregistrări contabile actualizate și conform legislației în vigoare, economisind timpul și reducând.
Portal WEB
Platforma are o interfață modernă și intuitivă prin care utilizatorii au acces la informațiile de interes de pe orice dispozitiv.
Aplicație mobilă
Aplicația este concepută pentru a revoluționa modul în care se desfășoară comunicarea dintre cetățeni și instituții.
Raportare și Analiză
Platforma permite generarea rapoartelor personalizate, care oferă o imagine clară asupra activităților și rezultatelor.
Securitate și Acces
Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță într-un mediu securizat, iar utilizatorii au acces oricând la acestea.
Avantajelele Modulului
Contabilitate
Modului de contabilitate colectează informații despre activitatea și
performanțele întregii companii. Managerii au posibilitatea de a descărca rapoarte cu
privire la plăți, încasări, taxe și impozite, situația liniilor de credite, balanța, profit etc.
- Modulul centralizează și organizează toate datele contabile, oferind acces la informații
- Reduce timpul și efortul necesar pentru anumite operațiuni
- Reglementarea accesului la documente în funcție de responsabilitățile specifice diferitelor departamente.
- Asigură respectarea normelor fiscale și contabile, minimizând erorile umane
- Prin digitalizarea proceselor contabile, modulul reduce costurile administrative