Acțiuni juridice

Funcționalitățile Modulului

Acțiuni juridice

Descoperă principalele funcționalități ale modulului de Acțiuni juridice dezvoltat de către IntegraCity.

Gestionarea dosarelor

Acest modul facilitează pregătirea și organizarea detaliată a documentelor juridice necesare pentru o reprezentare eficientă a instituției în procesele judiciare, asigurând o gestionare centralizată și accesibilă a acestora.

Evidența actelor normative noi

Modulul include o bază de date actualizată a noilor acte normative care pot influența activitatea instituției, oferind compartimentului juridic o resursă de documentare pentru implementarea acestora în politicile interne.

Tipărirea și exportarea documentelor

Acest modul oferă funcționalități de tipărire și exportare a documentelor și a registrelor, permițând utilizatorilor să extragă cu ușurință datele necesare în formatele dorite, fără a afecta integritatea sau istoricul acestora.

Portal WEB

Platforma are o interfață modernă și intuitivă prin care utilizatorii au acces la informațiile de interes de pe orice dispozitiv.

Aplicație mobilă

Aplicația este concepută pentru a revoluționa modul în care se desfășoară comunicarea dintre cetățeni și instituții.

Raportare și Analiză

Platforma permite generarea rapoartelor personalizate, care oferă o imagine clară asupra activităților și rezultatelor.

Securitate și Acces

Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță într-un mediu securizat, iar utilizatorii au acces oricând la acestea.

Avantajelele Modulului

Acțiuni juridice

Modulul centralizează informațiile legate de reprezentarea instituției în instanță și urmărește evidența detaliată a tuturor acțiunilor și documentelor cu caracter juridic.

De asemenea, contribuie la organizarea eficientă a dosarelor și a altor documente juridice, indiferent de rolul pe care instituția îl deține într-o acțiune – fie că este reclamant, recurent sau pârât – și asigură accesul rapid la datele relevante în cadrul compartimentului juridic.