Funcționalitățile Modulului
Validarea Identității la Sediu
Validarea indentității într-o singură vizită
Modulul Validarea Identității la Sediu oferă cetățenilor posibilitatea de a-și valida datele cu o singură vizită la ghișeu, fără costuri. Această soluție economisește timp și efort atât pentru instituție, cât și pentru cetățeni.
protectia și Securitatea datelor
Modulul de validare a identității la sediu are ca scop protejarea informațiilor sensibile ale cetățenilor. Astfel, procesul de validare garantează accesul la date doar cetățenilor autorizați. Acest sistem construiește un cadru sigur pentru utilizatori.
Impozite, taxe și amenzi accesibile
După validarea la sediu, cetățenii au posibilitatea să acceseze și să administreze online toate impozitele, taxele și amenzile, fără a fi necesară din nou prezența fizică la ghișeu. Validarea identității adaugă un nivel suplimentar de securitate.
Adaptabilitate pentru cetățeni
Validarea identității la sediu permite cetățenilor accesul la datele lor sensibile referitoare la obligațiile fiscale, fără a mai fi nevoie să se prezinte fizic la un ghișeu, după validare.
O nouă etapă în digitalizare
Modulul de validare a identității la sediu aduce instituția la un nivel superior de eficiență și modernitate în procesele administrative. Cetățenii pot accesa datele sensibile de pe orice dispozitiv, indiferent de locație.
Eficiență sporită în colectarea plăților
Prin validarea identității la sediu, cetățenii pot gestiona cu ușurință obligațiile financiare și pot efectua plăți online de oriunde. Astfel sunt încurajați cetățenii să-și îndeplinească responsabilitățile fiscale
Portal WEB
Platforma are o interfață modernă și intuitivă prin care utilizatorii au acces la informațiile de interes de pe orice dispozitiv.
Aplicație mobilă
Aplicația este concepută pentru a revoluționa modul în care se desfășoară comunicarea dintre cetățeni și instituții.
Raportare și Analiză
Platforma permite generarea rapoartelor personalizate, care oferă o imagine clară asupra activităților și rezultatelor.
Securitate și Acces
Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță într-un mediu securizat, iar utilizatorii au acces oricând la acestea.
Avantajelele Modulului
Validarea Identității la Sediu
Modulul permite verificarea și confirmarea autentică a documentelor emise electronic atunci când cetățenii sau reprezentanții acestora se prezintă la primărie.
Un avantaj major al acestui modul este că elimină riscul de utilizare a documentelor falsificate sau modificate, garantând integritatea și securitatea informațiilor printr-un proces rapid și automatizat de validare. Astfel, interacțiunile la ghișeu devin mai sigure și mai eficiente.
- Contribuie la digitalizarea interacțiunilor primăriei cu cetățenii;
- Este necesară o singură validare a identității pentru toate instituțiile înrolate, cu care cetățenii interacționează;
- Facilitează interacțiunile dintre instituții și cetățeni;
- Pot fi accesate informații de interes precum valoarea taxelor și impozitelor datorate sau a amenzilor;
- Reduce timpul de lucru;
- Susține progresul digital al primăriei.